Certyfikacja w KCCW

Certyfikowane przedsiębiorstwa weryfikujemy według ogólnodostępnych zasad, dbając, by każdy wniosek był rozpatrywany indywidualnie. Od momentu przyjęcia zgłoszenia, aż do wydania decyzji certyfikacyjnej profesjonalni doradcy służą pomocą w całym procesie certyfikacji. Bazujemy nie tylko na nadesłanych referencjach, które podlegają weryfikacji, lecz także występujemy samodzielnie o te, które nie zostały nadesłane, a są zgłoszone do programu. Opierając się na własnych zbiorach informacji, dokumentach od Wykonawców oraz informacjach od Zamawiających, jesteśmy w stanie wydać niezależną i rzetelną opinię o danym przedsiębiorstwie. Wydając Certyfikat Sprawdzonego Wykonawcy Zamówień Publicznych, potwierdzamy wysoką jakość usług oraz niezawodność Twojej Firmy.

Etapy certyfikacji

Jak zdobyć certyfikat?Sprawdź proces certyfikacji.

  1. Zgłoszenie do Programu

    Proces certyfikacji rozpoczyna się od przyjęcia zgłoszenia od Wykonawcy. Złożenie wniosku aplikacyjnego do Krajowego Centrum Certyfikacji Wykonawców może odbyć się na dwa sposoby: poprzez pozostawienie zgłoszenia z prośbą o kontakt przez stronę internetową www.cerytfikacjawykonawcow.pl lub poprzez kontakt z pracownikiem KCCW, który przyjmie zgłoszenie aplikacyjne, a następnie potwierdzi je, przesyłając dokumentację na adres mailowy Wykonawcy.

  2. Wstępna weryfikacja

    Po przyjęciu zgłoszenia następuje wstępna weryfikacja Wykonawcy polegająca na sprawdzeniu jego danych rejestrowych oraz dotychczasowej działalności w sektorze zamówień publicznych. Wstępna weryfikacja jest niezbędna do ustalenia kategorii, w jakiej Wykonawca ma zostać poddany procesowi certyfikacji (Mały, Średni, Duży Wykonawca).

  3. Zawarcie umowy

    W kolejnym kroku następuje podpisanie umowy określającej procedurę certyfikacji oraz uiszczenie opłaty przez Wykonawcę za przeprowadzenie audytu. Pozytywny wynik weryfikacji jest warunkiem otrzymania Certyfikatu Sprawdzonego Wykonawcy Zamówień Publicznych.

  4. Potwierdzenie Referencji

    Pracownicy Krajowego Centrum Certyfikacji Wykonawców dokonują potwierdzenia nadesłanych referencji lub, jeżeli Wykonawca nie jest w ich posiadaniu, zwracają się do instytucji zamawiających z wnioskiem o ich udzielenie.

  5. Decyzja Certyfikacyjna

    Proces weryfikacji kończy podjęcie decyzji o przyznaniu bądź odmowie przyznania Certyfikatu Sprawdzonego Wykonawcy Zamówień Publicznych. W przypadku decyzji pozytywnej Wykonawca otrzymuje Certyfikat w formie papierowej oraz elektronicznej. Od tej pory z dokumentu korzystać może zarówno nasz Klient jaki i jego kontrahenci.

Kontakt. Zostaw swoje dane

Jeśli jesteś zainteresowany certyfikacją przedsiębiorstwa w KCCW, prosimy o pozostawienie kontaktu w formularzu poniżej. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą.